Services

Citroën Assistance

 

ONZE UITGEBREIDE PECHHULP: CITROËN ASSISTANCE
Bij autopech of een ongeval wilt u snel worden geholpen om uw reis weer kunnen vervolgen. CITROËN Assistance staat voor u klaar! Uw auto wordt ter plaatse gerepareerd of naar de dichtstbijzijnde Citroën Erkend Reparateur vervoerd, ook als uw auto bij u thuis staat. Mocht uw auto onverhoopt niet direct gerepareerd kunnen worden, dan wordt er altijd gezorgd voor een passende mobiliteitsoplossing zodat u uw reis kunt vervolgen. 

Direct contact
Als uw auto is voorzien van de CITROËN Connect Box, kunt u bij pech contact opnemen met CITROËN Assistance door op de zwarte knop (met Citroën logo) in uw auto te drukken. De locatie van uw auto wordt direct doorgegeven, zodat u sneller geholpen kunt worden.

Als dringend medische hulp nodig is of als u getuige bent van een ongeval, kunt u contact opnemen met CITROËN Assistance door op de rode SOS knop te drukken. Bij een aanrijding verstuurt uw auto automatisch een oproep naar Citroën Assistance. De medewerker kan vervolgens zo snel mogelijk de hulpdiensten naar u toesturen.

Wist u dat u ook 24/7 contact kunt opnemen met CITROËN Assistance via de MyCitroën app bij rubriek "Contact & Assistentie". U kunt deze app gratis downloaden in de App Store of Google Play Store.

Contactgegevens van de Nederlandstalige helpdesk van Citroën Assistance
De Nederlandstalige helpdesk van CITROËN Assistance is 24/7 voor u beschikbaar, zowel in Nederland als daarbuiten.
- In Nederland belt u gratis: 0800 - 022 22 44.
- Vanuit het buitenland kiest u het volgende nummer: **31 20 57 01 390 (voor ** kiest u het internationale toegangsnummer, dit is per land verschillend).

Wilt u meer weten? Lees de algemene voorwaarden of neem even contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Gratis CITROËN Assistance bij onderhoud
Indien u een onderhoudsbeurt laat uitvoeren bij een Citroën Erkend Reparateur, ontvangt u automatisch Citroën Assistance Pechhulp. Vanaf de datum van het periodieke onderhoud van uw Citroën tot aan het volgende voorgeschreven periodieke onderhoud met een maximum van 12 maanden ongeacht de leeftijd van het voertuig.

Voor het programma Assistance bij Onderhoud zijn 3 pakketten ontwikkeld:
  • NL-Basis: basis dekking (defect, sleutels, brandstof), geen vervangend vervoer, geldig in Nederland; inbegrepen bij onderhoud
  • NL-Plus: NL-Basis plus lekke band en defecte accu, vervangend vervoer, geldig in Nederland. Tegen meerprijs van €19,95.
  • EUR-Premium: volledige dekking, Europa. Tegen meerprijs van €49,95.


Van Oord-Boll Zeist B.V. Pijlstaartlaan 1

Nous localiser

Calculer l'itinéraire